mardi 6 avril 2010

Travel book US

Voilà, déja les croquis. Je ne poste que les pages de dessins, mais pour les masos que ça intéresse de lire les 80 pages, je peux prêter le carnet. A savoir: j'écris comme je parle, beaucoup de gros mots, beaucoup de private jokes, un rythme dense... L'intégralité se lit en 2-3 heures, avis aux amateurs!

(je le prête mais s'il lui arrive qqchose vous êtes morts)



NEW YORK
Central Park


MoMA




Skyscrapers story



Chinatown


Wall Street



Brooklyn bridge


1$ garage sale in Upper East side



Guggenheim


Vanessa's dumplings


Washington Square


Sarah


DIA Beacon, best museum EVER!

OMG


SAN FRANCISCO



Castro



LOS ANGELES
Santa Monica Pier


Venice

Ocean front walk




LAS VEGAS


The Strip


PORTLAND
Grain elevator


SEATTLE
Lakeview cemetery, where Bruce Lee is burried


Connection in Philadelphia (from Seattle to Detroit...WTF?)


DETROIT
Fisher body plant 21: OMG


Detroit Institute of Art


Avery Street, historic neighbourhood


Kales building (empty) and Fox Theater


Greyhound stop in Cleveland


BUFFALO
Niagara Foals ... haha ... noo... Niagara Falls

That's it!

3 commentaires:

Marie a dit…

Hey ......
Totally luv' that blog !
je suis entre Paul Auster et Armistead Maupin (et un peu Oui-Oui à la Plage mais je le garde pour moi).
J'ai hâte que tu ai tout fini :)

bri-bot a dit…

your sketchbook is beautiful! (sorry, i'm not a creeper, just a friend of billy's who was translating the santa monica page for him!)

Beijing, China a dit…

hey bdub thanks for translating to Billy! I have more pages about LA, if you guys want to read it
; )